رحیمی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۱۴۶ پروژه عمرانی ویژه ایام دهه فجر در استان فارس با اعتبار بیش از ۲۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: یکصد پروژه جدید با اعتبار یک هزار میلیارد تومان هم در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 31 January 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 12 بهمن) با اشاره به اینکه تلاش مسئولین بر این بوده است که برای احقاق حقوق مردم، مطالبات و رسیدن به آن تلاش شده است، گفت: طبیعی است که در برخی اوقات موفقیت کامل هم شاهد نبودیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه علی رغم همه مشکلات، وجود تحریم های سخت و کمر شکن و همچنین مقاومت جانانه مردم در برابر زیادی خواهی استکبار کارهای زیادی در راستای توسعه استان برداشته شده است، افزود: تشدید تحریم ها به گونه ای بود که صادرات نفت ما را در به صفر یا نزدیک به صفر رساند.

وی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 146 پروژه عمرانی ویژه دهه فجر در استان فارس با اعتبار بیش از 23 هزار و 800 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: طرح های توسعه ای نظیر آب آشامیدنی، راه، فضاهای آموزش و پرورش، پروژه های فرهنگی هنری و سازمان های فرهنگی، امور برق، نیروگاه ها، فعالیت های شهری و شهرداری، تولیدی در بخش کشاورزی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در طول 2 سال گذشته سه هزار پروژه به بهره برداری رسیده است این نشان می دهد که دولت بدون سروصدا و ادعا کار عظیمی انجام داده، تاکید کرد: اما عده ای منافع خود را در ندیدن دولت و فعالیت های آن می دانند.

وی با اشاره به اینکه یکصد پروژه جدید با اعتبار یک هزار میلیارد تومان هم در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود، افزود: 35 پروژه هم در 6 ماه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد که 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام آن نیاز است.

رحیمی با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در سال 92 به میزان 16 و نیم درصد بوده و در سال 98 نرخ به هفت و 9 دهم درصد رسیده و از رتبه 25 به رتبه سه ارتقا پیدا کرده است، اظهار کرد: نسبت اشتغال در سال 92، میزان 32 و نیم درصد و در سال 98 میزان 34 و 9 دهم درصد بوده و رتبه کسب کار استان ارتقا 19 پله ای را کسب کرده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بیش از یک هزار و 89 شرکت دانش بنیان در فارس فعال است، اضافه کرد: 62 هزار شغل جدید در استان فارس ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 815 طرح سرمایه گذاری با پیشرفت بالای 60 درصد را در استان داریم، تاکید کرد: این طرح ها می تواند تاثیر زیادی در فارس داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار