زردپوشان شیرازی برای ماندن در جمع مدعیان چاره ای جز مغلوب کردن میزبان بابلی نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۳۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 31 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۱۲ رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف میزبانش رایکا بابل می رود.

با توجه به جایگاه دو تیم در جدول می توان این مسابقه را یکی از دیدارهای حساس هفته ۱۲ بحساب آورد چرا که فجر شهید سپاسی شیراز و رایکا بابل با ۱۷ و ۱۶ امتیاز به ترتیب در مکان های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار دارند و پیروز مسابقه می تواند همچنان مدعی جدی صعود به لیگ برتر باشد.

کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص این دیدار گفت : بازی های گذشته تیم رایکا بابل را به دقت آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان گفتیم و بسیار به کسب پیروزی خوش بین هستیم.

او، بیان کرد: برای بازی با رایکا یکی از بازیکنان را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم و نبود چند بازیکن مصدوم هم ما را با مشکل مواجه کرد اما با غیرت و تلاش بازیکنان و کادرفنی و برای انجام بازی مناسب توام با نمایش خوب بازیکنان ، راهی ساری می شویم و تمامی بازیکنان هرچه در توان داشته باشند در زمین بازی خواهند گذاشت.

در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، فجری ها مقابل میهمان خود خیبر خرم آباد با تساوی یک-یک متوقف شدند و رایکا بابل در بازی با شهرداری بوشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار