تذروی با اشاره به گلایه شهروندان در مورد کم فروشی و گران فروشی فروشگاههای زنجیره ای بیان کرد: رشد قارچ گونه این فروشگاه ها تبعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پی داشته و موجب آسیب دیدن کسب و کارهای کوچک و محله ای نیز شده است.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 01 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدتقی تذروی»، در یکصد و هفتادمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: نصب نماد شایسته مقام زن در بوستان «مادر» شیراز اقدام ارزشمندی در قدردانی از مقام زن و مادر است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: توجه به ایجاد فضای ورزشی بانوان در بودجه سال 1400 نیز باید به گونه ای باشد که شاهد ایجاد سرانه فضاهای ورزشی بانوان در نقاط مختلف شهر شیراز باشیم.

وی با اشاره به گلایه شهروندان در مورد کم فروشی و گران فروشی فروشگاههای زنجیره ای بیان کرد: رشد قارچ گونه این فروشگاه ها تبعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پی داشته و موجب آسیب دیدن کسب و کارهای کوچک و محله ای نیز شده است.

تذروی تصریح کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و سایر و مدیران خواستار بررسی این وضعیت هستیم تا از احداث بی رویه این فروشگاه ها جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار