آیت الله دژکام گفت: خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) نباید از هیچ کوششی برای برخورداری زائران از معنویت و آسایش این فضای روحانی کوتاهی کنند زیرا حرم مطهر شاهچراغ (ع)، خانه اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 02 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  آیت الله «لطف الله دژکام»، در مراسم تجلیل از بانوان خادمه حرم مطهر شاهچراغ (ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز شاهد حضور زن مسلمان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و خانوادگی هستیم که مایه مباهات است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تبریک ایام مبارک دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) ادامه داد: بانوان خادمه حرم مطهر شاهچراغ (ع) افتخار هم چادری با حضرت فاطمه (س) و ارتباط قلبی یا نسبی با این بانوی والا مقام را دارند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: حرم مطهر شاهچراغ (ع)، خانه اهل بیت (ع) است و لازم است تا زائران این آستان مقدس در نهایت آرامش و آسایش از معنویت این فضای روحانی برخوردار شوند و خدام حرم مطهر نباید از هیچ کوششی در این زمینه کوتاهی کنند که اجر اخروی را در پی خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تشکر از عملکرد خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: بیان کرد: خدمتگذاری به سومین حرم اهل بیت (ع) افتخار بزرگی سات که نصیب ما شده که باید قدردان آن باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار