بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن برگزار می شود و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه www.irantic.com به فروش می رسد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 02 February 2021

تابناک فارس به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس دومین جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز با حضور اعضای شورای هماهنگی و با حضور بهروز مرامی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس، عنوان کرد: باتوجه به شرایط حاکم به دلیل شیوع بیماری کرونا، این دوره از جشنواره تحت الشعاع همین شرایط قرار دارد و به منظور رعایت شیوه نامه های اجرایی فقط 30 در صد از ظرفیت سالنهای نمایش فیلم امکان پذیرش تماشاگر را خواهند داشت.

مرامی گفت: بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه https://www.irantic.com/ به فروش می رسد و متاسفانه امکان اهدای بلیت به هنرمندان همانند دوره های گذشته وجود ندارد و با اشاره به اینکه زمان بلیت‌فروشی شیراز همزمان با دیگر شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، درباره زمان برگزاری این رویداد، احتمالاً از پانزدهم بهمن‌ماه، روزانه سه نوبت و در مجموع ۱۶ سانس در سینما ایران و ۳۲ سانس در هنرشهر آفتاب فیلم‌ها اکران می شود.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد، باتوجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر رعایت این موارد از سوی تماشاگران، مدیران سینما و برگزار کنندگان در اولویت نخست قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار