معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد که از ۱۵ بهمن اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شیراز آغاز خواهد شد و این برنامه تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 02 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: بهروز مرامی سه‌شنبه ۱۴ بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز، با بیان اینکه دریافت بلیت برای فیلم‌های این جشنواره تنها از طریق سامانه ایران تیکت ممکن خواهد بود، گفت: سینماها به واسطه شرایط شیوع کرونا، تنها با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرای مخاطبان فیلم‌های فجر خواهند بود.

مرامی افزود: امکان اهدای بلیت به هنرمندان و فرهنگوران، همانند دوره‌های گذشته، وجود ندارد لذا علاقه‌مندان راسا از طریق سامانه اعلام شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان بلیت‌فروشی شیراز همزمان با دیگر شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، تاکید کرد که براساس برنامه‌ریزی‌ها اکران فیلم‌های بیستمین جشنواره فجر در سه نوبت انجام می‌شود.

معاون هنری ارشاد فارس با یادآوری اینکه سینما ایران و هنر شهر آفتاب به عنوان محل اکران فیلم‌های این جشنواره مشخص شده است، گفت: در مجموع اکران فیلم‌ها ۱۶ سانس در سینما ایران و ۳۲ سانس در هنرشهر آفتاب انجام می شود.

مرامی تاکید کرد که با هماهنگی‌های انجام شده، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مخصوص زمان شیوع کرونا در زمان اکران این فیلم‌ها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار