فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی سال ٩٩ بالغ بر ۴۴۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان توسط نیروهای انتظامی کشف و به مراجع قضائی تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:  سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس در مسیر قاچاقچیان کشور قرار دارد در سال ۹۹ بالغ بر ۴۴۶ میلیارد کالای قاچاق کشف شده است و بیش از ۷۶ دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان گرفته شد.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته نیز یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ خودرو توسط نیروهای انتظامی استان فارس کشف و ضبط شد و ٨ قاچاقچی اصلی نیز در این عملیات دستگیر شدند.

او خاطرنشان کرد: طی عملیات‌هایی که در سال ۹۹ توسط نیروهای انتظامی استان فارس صورت گرفته است بیش از ۴۹ تا مواد مخدر از قاچاقچیان استان فارس کشف و ضبط شده است که نسبت به مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد را در کشفیات مواد مخدر در استان نشان می‌دهد.

وی افزود: طی عملیات‌های صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی استان فارس باندهای مختلفی نظیر باند سرقت از کارت افراد و باند سرقت درون خودروی نیز در استان فارس شناسایی و متلاشی شد این در حالی است که باند اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد وحشت می‌کردند نیز در استان شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین تاکید کرد: با تلاش دو تن از نیروهای انتظامی استان فارس فردی که اقدام به سرقت از درون خودرو می‌کرد طی عملیاتی شناسایی و در حالی که دچار مصدومیت سطحی توسط این سارق شده بودند دستگیر شد.

برچسب ها: کالای قاچاق ، فارس ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار