فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی گفت: دومین مرحله از اجرای طرح صاعقه با مشارکت همه یگان‌های انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته در استان اجرایی شد.

وی افزود: در این مرحله ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر توقیف و در بازرسی از آن‌ها یک تن و ۶۲۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
وی با بیان اینکه در این خصوص ۸ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهارداشت: این محموله‌های مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، داراب، نی ریز و جهرم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۹ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

سردار حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی استان فارس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در محور‌های مواصلاتی استان ۷۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین را توقیف و مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ارزش این کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۹۹ متهم دستگیر و با ۸۴ پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار