طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان فارس، نخستین واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شهرستان فراشبند، آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: چهارشنبه ۱۵ بهمن و طی مراسمی با حضور استاندار فارس، نماینده مردم فراشبند در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، سردخانه ۲ هزارتنی به عنوان نخستین طرح صنعتی احداث شده در ناحیه صنعتی فراشبند، افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

با افتتاح این طرح که با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام شد، برای ۲۰ نفر به شکل مستقیم و برای ۶۰ نفر نیز به شکل غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: راه اندازی این طرح امکان نگهداری و ذخیره سازی انواع محصولات کشاورزی تولید شده در فراشبند و شهرستان‌های همجوار، فراهم می‌کند.

احد فتوحی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی فراشبند منعقد شده است، گفت: این ناحیه، ۹۸ هکتار مساحت و ظرفیت استقرار ۳۰۰ واحد صنعتی و ایجاد زمینه اشتغال ۱۶۰۰ نفر را دارد.

فتوحی با بیان اینکه در ۴سال اخیر روند اجرای عملیات عمرانی در این ناحیه صنعتی شتاب گرفته است، گفت: تا کنون ۱۹طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۱۱۱میلیارد ریال در این ناحیه اجرا شده و بعضا در مراحل پایانی است.

این مقام مسئول از پیش‌بینی مشوق‌هایی نظیر پرداخت ۱۰درصدی حق انتفاع با اقساط ۴۸ ماهه بدون سود، برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی خبر داد و گفت: صنایع مختلف تا رده ۶ زیست محیطی امکان استقرار در این ناحیه را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار