معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در شبانه روز گذشته، سه بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 154 نفر رسانده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی امروز (چهارشنبه 15 بهمن) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 170 هزار و 249 نفر اعلام شده است.

همتی اعلام کرد: از 524 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 99 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 163 هزار و 779 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، شهرستان های شیراز، ممسنی، پاسارگاد و استهبان در وضعیت زرد و دیگر شهرستان های استان در وضعیت آبی قرار دارند و لازم است تا تمامی هم استانی ها با پرهیز از تجمعات غیر ضروری در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت فعال داشته باشند و از رعایت نکات بهداشتی کرونا غافل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار