شمار مناطق زرد(خطر متوسط) شیوع ویروس کرونا در فارس که در هفته جاری چهار شهرستان بود، بر اساس آخرین رنگ‌بندی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۱۸ شهرستان یعنی نیمی از شهرستان‌های استان رسید.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 04 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اپلیکیشن ماسک که آمارهای وزارت بهداشت را بازتاب می دهد اعلام کرد از ۳۶ شهرستان فارس ۱۸ شهرستان فارس در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا هستند.
همچنین ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارند و هیچ کدام از شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و قرمز نیستند.
شهرستان‌های دارای وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا شامل لارستان، اوز، خنج، لامرد، قیروکارزین، جهرم، خفر، استهبان، نی‌ریز، بختگان، ارسنجان، پاسارگاد، خرمبید، سپیدان، بیضا، ممسنی، کازرون و کوه‌چنار هستند.
همچنین شهرستان‌های شیراز، زرقان، مرودشت، بوانات، سرچهان، آباده، اقلید، خرامه، سروستان، داراب، زرین‌دشت، فسا، کوار، فیروزآباد، فراشبند، گراش، مهر و رستم در وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
مسوولان ستاد مقابله با کرونا در فارس بارها از خطر آغاز موج چهارم این ویروس در استان سخن گفته اند و از مردم خواسته اند از کرونا غافل نشوند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

براساس اعلام جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در هر وضعیتی از شیوع ویروس کرونا در همه مراکز شهرستان‌های استان ادامه دارد و افراد متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
استان فارس دارای ۳۶ شهرستان و ۹۵ بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار