امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موضوع جدیدی که از سوی کاخ سفید مطرح شده خطاب به تازه دوران رسیده‌های آمریکا اظهار داشت: تازه دوران رسیده‌های کاخ سفید که به تازگی سرکار آمدند؛ شورا گرفتند که پرونده ایران را بررسی کنند الان پرونده شما روی میز است، ما سر قولمان هستیم، شما نامرد هستید که سر قولتان نایستادید
کد خبر: ۹۳۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 05 February 2021

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به لغو برجام از سوی دولت آمریکا گفت: شما امضا کردید اما خودتان بهم زدید، غدارها و پیمان شکنان! آنکه حرف می‌زند و پای حرفش می‌ایستد ملت شریف و سرافراز ایران است شما نامرد هستید که پای امضای خود نایستادید.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه مذاکره دیگری وجود ندارد، افزود: این واقعیت قضیه است، ملت ایران موشک با برد 1800 کیلومتر نساخته که بخواهد شما برای ما تصمیم بگیرید دست از پا خطا کنند، پاسخ متقابل می‌دهیم.

دژکام با بیان اینکه توقع ما از همه کسانی که در گوشه گوشه دولت کار می‌کند، این است که نقطه ضعف را از دست دشمن بگیرند، بیان کرد: همه می‌دانند که از نظر نظامی نمی‌توانند مقابل ایران بایستند اما از نظر اقتصادی رهبری گفتند کاری کنید که تحریم بی‌اثر شود.

وی با بیان اینکه فرصت‌سوزی کار خوبی نیست و فرصت همیشه به دست نمی‌آید، عنوان کرد: مدیران و مسئولان بدانند که فرصت همیشه به دست نمی‌آید، بگذارید ایران از نظر اقتصادی هم قوی باشد و تحریم آنها در زندگی ما تأثیری نگذارد.

امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه خدا به عدالت دستور می‌دهد و اینکه به هیچ کس ظلم نکنیم گفت: خدا به نیکوکاری دستور می‌دهد و خدای متعال به همه ما دستور می‌دهد که به نزدیکان و خویشاوندان خود رسیدگی کنید امروز این مشکلات کرونا اضافه شده بر بحث گرانی، باید به همه کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار