حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و دعوت مردم به تقوی الهی اظهار داشت: با اعمال تحریم ها فشار اقتصادی مضاعفی به دوش ملت است که باید راهکاری منطقی برای این معضل ارائه شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و دعوت مردم به تقوی الهی اظهار داشت: با اعمال تحریم ها فشار اقتصادی مضاعفی به دوش ملت است که باید راهکاری منطقی برای این معضل ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم کنترل گرانی‌ها از سوی نهادهای نظارتی گفت: مسئولین باید بدانند کلید حل مشکلات موجود در جامعه توجه به تولید داخلی است.

امام جمعه زرین‌دشت توجه ویژه به بخش‌های پیش‌ران اقتصادی مثل مسکن، کشاورزی و شرکت‌های دانش‌بنیان را امری ضروری دانست و عنوان کرد: نگاه به تولیدکننده باید به‌عنوان یک رزمنده اقتصادی باشد، زیرا کار یک رزمنده هم ارزش دارد و هم هدفی که دنبال می‌کند مقدس است.

حجت الاسلام دروند پور اضافه کرد: اگر مسئولی برای بهترشدن اقتصاد کشور تلاش کند و دغدغه‌هایش برداشتن باری از دوش مردم باشد در واقع مجاهد فی سبیل الله است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرین‌دشت با تاکید بر تفکر دولت جوان حزب‌اللهی به استناد سخنان رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: اهمیت دادن به جوانان انقلابی و فراهم آوردن بستر حضور آنان در مناصب و جایگاه‌های مختلف مدیریت کشور امری ضروری است.

دروند پور افزود: تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی یک ضرورت بسیار مهم در مسیر تحقق مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب است.

امام جمعه شهرستان زرین‌دشت ادامه داد: یکی از اقتضائات انقلاب اسلامی ما در دوره‌ای که بیش از ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، حضور نیروهای جوان حزب اللهی است تا با برخورداری از تجربیات گذشته و استفاده از ظرفیت‌ها، با نشاط و تحرک نیروی جوان، زمینه تحقق تمدن اسلامی فراهم شود.

وی با اشاره به درس‌های بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: مسیر گام دوم انقلاب باید با نیروهای جدید و تازه‌نفس و ایده‌ها و ابتکارات جدید پیموده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار