به مناسبت ایام الله دهه فجر رزمایش الی بیت المقدس با حضور رده‌های مقاومت بسیج با هدف ایجاد امنیت پایدار در قالب گشت‌های رضویون و تور‌های ایست و بازرسی در سراسر استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰ 06 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران همراه با مجید حسین زادگان استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی شامگاه پنج شنبه از گشت‌های رضویون رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، در این بازدید شبانه نماینده، ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه گشت رضویون منشا خدمات و برکات است، گفت: گشت رضویون بسیج باعث حفظ امنیت محلات شده است.

آیت الله محمد یلائینی با تصریح بر اینکه بسیجیان عزیز تا پاسی از شب و در هوای سرد برای تامین امنیت مردم پای کار هستند، افزود: چشمان بیدار بسیجیان برای حفظ و تامین امنیت همیشه باز است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در ادامه با تاکید براینکه باید مردم را از خدمات بسیجیان آگاه کرد، گفت:الحمدلله مردم ما بسیجی هستند و از بسیجی هم حمایت می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان سخنان خود تصریح کردد: نباید بگذاریم یک عده افراد فریب خورده که دست به سرقت و قاچاق می‌زنند، باعث سلب امنیت مردم شوند.
در ادامه نیز مجید حسین زادگان در حاشیه بازدید از این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک ایام دهه فجر، به ایفای نقش بسیج در تامین امنیت محلات پرداخت و گفت: بسیج بی مزد و منت و بدون توقع در این شرایط سخت کرونایی و همچنین برای رفع آسیبات اجتماعی برخی از محلات و برای رفاه و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در جلسات مختلف شورای تامین گزارش‌های زیادی مبنی بر افزایش خدمات و امنیت به مردم توسط بسیج داده می‌شود، خاطرنشان کرد: به همه فرمانداری‌های سراسر استان که بخشی از پیکره نظام و انقلاب هستند تاکید شده است کمک کننده بسیج در تامین امنیت باشند.

حسین زادگان در پایان از خدمات بی منت بسیج قدردانی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار