نماینده مرودشت اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است و زیر سلطه هیچ کشور استکباری قرار ندارد. ان شاءالله بتوانیم این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه داده و از سوی دیگر کاستی هایی را که در بخش اقتصادی وجود دارد جبران کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 06 February 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته، بیان کرد: از نظر من مهم ترین دستاوردی که انقلاب اسلامی برای ما داشت این بود که ما از یک برده بله قربان گوی حلقه به گوش رهایی پیدا کردیم و امروز تبدیل به یک قدرتی شدیم که تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و برای خودمان احترامی را خریدیم که قبل از انقلاب آن را نداشتیم.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: من مطمئن هستم با نگاه به داخل و توانمندی های داخلی همان طوری که در بعد نظامی به اقتدار رسیدیم و در بعد فرهنگی توانستیم فرهنگ خود را به جهان معرفی کنیم، در بعد اقتصادی نیز با نگاه به داخل و تکیه به ظرفیت های داخلی می توانیم به قدرت برسیم و توانمند شویم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ انقلاب در گام نخست حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند اما بعد این دو بزرگوار، این مردم هستند که صاحبان اصلی انقلاب بوده و تاثیرگذارترین افراد همین مردم بودند که همیشه با تمام کمبود و نقص ها پای انقلاب ماندند و حساب انقلاب را از حساب مسئولانی که آنطور که باید و شاید به مردم خدمت نکردند، جدا کردند. تاثیرگذارترین فرد در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار