عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ما جای احزاب قوی و وفادار به اصل نظام و انقلاب را در کشور خالی می‌بینیم؛ متاسفانه برخی‌ها احزاب را با اپوزسیون یکی تصور می‌کنند؛ ضمن اینکه احزاب در دل نظام‌های سیاسی تعریف می‌شوند و در حقیقت نبود تحزب آسیب‌های جدی را در حوزه مدیریتی وارد کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی به عدم احزاب مناسب در کشور و تاثیر آن بر تصمیم‌گیری‌ها اشاره کرد و گفت: اگر احزاب مطلوب و قدرتمندی در کشور وجود داشت؛ قطعا نمایندگان شهرستان‌ها استقبال بیشتری به طرح شفافیت آرا نشان می‌دادند؛ لذا وقتی تحزب به مفهوم واقعی وجود داشته باشد شفافیت نیز صورت خواهد گرفت چرا که این مهم از مطالبات احزاب خواهد بود و نمایندگان بایستی پاسخگو باشند.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در کشورمان حزب واقعی وجود ندارد و فقط در ادوار انتخابات، فعالیت‌های خود را شروع و پس از انتخابات نیز به فعالیت خود پایان می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر روسای جمهوری کشورمان با حمایت‌های یک حزب قدرتمند وارد پاستور می‌شدند آن حزب دیگر اجازه نخواهد داد که این افراد هر کاری که دلشان بخواهد انجام دهند؛ بنابراین همگان مشاهده کردند که جمهوری خواهان که حامی ترامپ بودند وقتی ملاحظه کردند که این شخص در حال از بین بردن حیثت حزبشان است، پشت او را خالی نمودند و دیگر اجازه نداده‌اند که وارد کاخ سفید شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ما جای احزاب قوی و وفادار به اصل نظام و انقلاب را در کشور خالی می‌بینیم؛ متاسفانه برخی‌ها احزاب را با اپوزسیون یکی تصور می‌کنند؛ ضمن اینکه احزاب در دل نظام‌های سیاسی تعریف می‌شوند و در حقیقت نبود تحزب آسیب‌های جدی را در حوزه مدیریتی وارد کرده است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار