خطیب جمعه نی‌ریز به انتخابات سال ۱٤۰۰ نیز اشاره کرد و از مردم خواست پای صندوق‌های رأی بیایند و به جوانان کارآمد رأی دهند.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از هورگان: حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 17 بهمن، از نماینده ‌مجلس خواست تا فکری برای نجات تالاب بختگان کند؛ چرا که خشکی این تالاب، برای سلامت مردم و کشاورزی منطقه خطرناک است.

خطیب جمعه نی‌ریز در ادامه از شهرداری نی‌ریز خواست تا طرح تفکیک زباله از مبدأ را هرچه سریعتر آغاز کند.

ایشان با گرامیداشت روز نیروی هوایی، پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل رشاد‌ت‌های نیروی هوایی ارتش در بهمن 1357 خواند که توانست با جلوگیری از وقوع کودتا و بیعت با امام خمینی، رژیم پهلوی را سرنگون کند.

حجت‌الاسلام فقیه به دیدار مقام معظم رهبری با مداحان هم اشاره کرد و از ذاکرین اهل‌بیت(ع) خواست تا مواظب باشند در مراسم مذهبی رفتاری ناپسند رخ ندهد که موجب خدشه‌دار شدن اسلام شود.

خطیب جمعه نی‌ریز به انتخابات سال ۱٤۰۰ نیز اشاره کرد و از مردم خواست پای صندوق‌های رأی بیایند و به جوانان کارآمد رأی دهند.

ایشان مسئولان را نماد قوّه مجریه دانست و از آنان خواست با حضور در بین ولی‌نعمتان انقلاب، مطالبات آنها را رسیدگی کنند.

امام‌جمعه موقت نی‌ریز با گرامیداشت ولادت حضرت‌زهرا(س)، از مادران خواست در تربیت فرزندان خود کوشش کنند؛ چرا که شخصیت هر انسان در دوران کودکی او شکل می‌گیرد.

در بین دو نماز از هیئتهایی که در توزیع بسته‌های کمک معیشتی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد و به مناسبت دهه فجر، شعارهایی علیه مستکبران جهانی سر داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار