همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر طرح بزرگ صنعتی تولید کنسانتره میوه و مرکبات در شهرک صنعتی جهرم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در مراسمی با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی ، طرح بزرگ تولید کنسانتره انواع مرکبات، میوه جات، خرماو رب گوجه فرنگی به عنوان بزرگترین طرح تولید کنسانتره جنوب کشور، به بهره برداری رسید.

احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این طرح با سرمایه گذاری افزون بر ۱۵۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی و در فاز نخست برای ۴۰۰نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: این مجموعه صنعتی در فاز نخست ظرفیت تولید ۲ هزار و ۸۰۰ تُن انواع کنسانتره را دارد که در فاز‌های بعدی افزایش می‌یابد.

فتوحی با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای استقرار این مجتمع صنعتی در شهرک صنعتی جهرم گفت: زمین محل استقرار این طرح صنعتی پس از فسخ قرارداد راکد قبلی و انجام تشریفات قانونی، در اردیبهشت سال گذشته به سرمایه گذار طرح تحویل شد که این سرمایه گذار نیز در مدت ۲۲ماه این طرح بزرگ را اجرایی و به بهره برداری رساند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرستان جهرم از قطب‌های مهم تولید مرکبات و خرما در کشور است راه اندازی طرح بزرگ کنسانتره را یکی از نیاز‌های مهم شهرستان اعلام کرد که امروز و در راستای جهش تولید و با تلاش جهادگونه بخش خصوصی تحقق یافته و با راه اندازی این مجموعه صنعتی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و تولید محصول صادرات محور، سبب اشتغال زایی بالایی نیز شده است.

فتوحی با اشاره به انعقاد ۵۶قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی جهرم گفت: تا کنون ۲۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی هزار نفر فعالیت دارد و ۳۰ واحد صنعتی دیگر نیز در مرحله ساخت و ساز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار