همتی گفت: در حال حاضر، شهرستان های دارای وضعیت زرد در فارس از چهار به ۱۸ شهرستان افزایش یافته است که هشدار می دهد باید در رعایت نکات بهداشتی دقت عمل بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 18 بهمن) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 171 هزار و 114 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در شبانه روز گذشته، 2 بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 164 نفر رسانده است.

همتی اعلام کرد: از 593 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 107 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 164 هزار و 387 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، شهرستان های دارای وضعیت زرد در فارس از چهار به 18 شهرستان افزایش یافته است که هشدار می دهد باید در رعایت نکات بهداشتی دقت عمل بیشتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار