فرماندار شهرستان خفر در پایان با تاکید بر افزایش وحدت مردم و مسئولین گفت: توسعه این شهرستان در گرو اتحاد و همدلی است و باید همه با هم برای شکوفایی و توسعه شهرستان خفر گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 06 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: در دهه فجر انقلاب اسلامی آیین افتتاح طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی با حضور معاون استاندار، نماینده مردم خفر و جهرم در مجلس و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

فرماندار شهرستان خفر در حاشیه این برنامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

فرهاد جهانخواه، با اشاره به کلنگ زنی شهرک صنعتی و انجام اقدامات و برنامه های صورت گرفته برای مهیا کردن سرمایه‌گذاری در خفر گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی، این شهرستان به یکی از مناطق سرمایه گذاری استان فارس بدل خواهد شد.

فرماندار خفر با اشاره به آبرسانی روستای سیف آباد گفت: توسط دولت و خیرین با اعتبار دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان در آخرین روستای خفر آبرسانی صورت گرفت که ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیرین تأمین شده است.

وی افزود: این پروژه شامل ۶٧۰۰ متر خط انتقال، حفر و کارگزاری ۱۰۰۰ متر شبکه داخلی و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ است که ٣۵ خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

جهانخواه از پروژه گازرسانی به روستا های باغکبیر، طاغون، قلعه، راهکان، مورچگی، باروس، زرقلات، آباده،لرده خزان، آب کتان و هزار گام نیز خبر داد و گفت: با اجرای ٣٣ کیلومتر شبکه و هزار فقره انشعاب، یک دستگاه TBS و یک دستگاه CPS با اعتبار ٩٨ میلیارد ریال این پروژه انجام شد.

فرماندار خفر گفت:کلنگ زنی مدرسه ای در روستای باغکبیر و شهر باب انار، باغ رستوران گردشگری بهار نیز از دیگر پروژه ها است.

همچنین سالن ورزشی شهید مقدسی روستای آبسرد از دیگر پروژه هایی است که با هزینه ای بالغ بر دومیلیارد و هشتصد میلیون تومان به بهرده برداری رسید.

او در پایان با تاکید بر افزایش وحدت مردم و مسئولین گفت: توسعه این شهرستان در گرو اتحاد و همدلی است و باید همه با هم برای شکوفایی و توسعه شهرستان خفر گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار