دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال خوزستان در رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان، مساوی شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 07 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این بازی که از هفته سیزدهم این دیدارها عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز و در هوای بارانی برگزار شد، ۲ تیم مدعی به تساوی بدون گل دست یافتند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد که دیدار این ۲ تیم که در رده سوم و چهارم جدول جای داشتند دیداری جذاب و تماشاگر پسند از آب در آید اینگونه نشد و به غیر از یکی ۲ فرصت که فجری‌ها در نیمه نخست روی دروازه استقلال خوزستان انجام دادند، دیگر هیچ اتفاقی به ویژه از سوی تیم استقلال رخ نداد.

سرد و کسل کننده

در این دیدار سرد و کسل کننده که انتظار بیشتری می‌رفت که تیم‌ها بهتر بازی کنند، در نیمه نخست یک شوت از سوی فرزان دانا زده شد که به طور خطرناکی از روی دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت و یک بار هم ضربه سر میلاد احمدی با اختلاف کم از روی دروازه تیم میهمان بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول نیز اگر چه تیم فجر در دقایقی از بازی میداندار بود اما اتفاقی خاصی رخ نداد و ۲ تیم در یک هوای سرد و بازی سردتر بدون گل زده به رختکن رفتند.

نیمه دوم بی‌روح

در نیمه دوم هم ۲ تیم بازی بی روحی انجام دادند و به نظر می‌رسید تماشاگرانی که از طریق شبکه سیما این بازی را دنبال می‌کردند ، چُرتی پای تلویزیون زده باشند زیرا توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حادثه خاصی هم روی دروازها به وجود نیامد تا در این بازی درواه‌زبانان ۲ تیم روز راحتی را پشت سر بگذارند.

با توجه به اینکه تیم هودار تهران در این هفته شکست خورد، بهترین فرصت برای شاگردان علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود تا با بُردن تیم استقلال خوزستان، خود را به یک قدمی صدرنشین برساند که اینگونه نشد.

فجری‌ها با پیراهن مشکی به یاد علی انصاریان

در این بازی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با پوشیدن پیراهن مشکی با نام انصاریان که فوتبالش را با تیم فجر شیراز آغاز کرده بود، یاد این فوتبالیست تازه در گذشته را گرامی داشتند و بازی هم با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

علی انصاریان، بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران و تیم ملی هفته گذشته در سن ۴۳ سالگی بر اثر بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه ورزش را به سوگ نشاند. پیش از این نیز مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم پرسپولیس بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد.

همچنین تیم شهدای قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در این هفته در ساوه میزبان تیم خوشه طلایی این شهر بود که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت تا تیم قشقایی دوباره در رده هفدهم جدول جای گیرد.

تنها گل این بازی را کامبیز دهقانی در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند و تلاش شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی برای جبران گل خورده راه به جایی نبرد تا شیرازی‌ها با دست خالی ساوه را ترک کنند.

با پایان هفته سیزدهم، تیم هوادار تهران با ۲۴ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد، بادران تهران هم با ۲۲ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۱ امتیاز در رده چهارم ایستاد، تیم استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز به رده ششم سقوط کرد و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۱۱ امتیاز هفدهم شد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با ۱۱ امتیاز و نود ارومیه با ۱۰ امتیاز در منطقه سقوط هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار