سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تعطیلی ۱۷ مرکز غیربهداشتی و غیرمجاز درمانی و زیبایی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 08 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: دکتر «اورنگ ایلامی» با اشاره به افزایش انجام فعالیت پزشکی در برخی مراکز بدون مجوز بیان کرد: روزانه با شکایاتی مواجه هستیم که نشان می دهد در مراکز غیرمجاز، فعالیت های بهداشتی و پزشکی انجام می شود.

ایلامی با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت قانونی حوزه درمان، باید از اداره صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه صادر شود، افزود: باید پزشکان و پیراپزشکان پیش از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی، نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت، اطمینان حاصل کنند.

ایلامی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان و فعالان سودجو در حوزه درمان به عنوان تهدیدکنندگان سلامت جامعه یادآور شد: در همین راستا، ۶ مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی، پنج کلینیک پوست، مو و زیبایی، چهار مرکز عینک سازی و دو مرکز طب سنتی به دلیل انجام فعالیت های غیر مجاز تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت نیازمند همکاری و همیاری هموطنان است، از مردم خواست تا به مراکز دارای مجوز مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار