استاندار فارس با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه به ترویج ارزش‌هایی همچون نوع دوستی و مروت نیاز دارد، عنوان کرد: در راستای ترویج این ارزش‌ها امروز شاهد آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان هستیم که با همراهی خیران و تلاش‌های نهادهای قضایی، انتظامی و اجرایی آزاد می‌شوند
کد خبر: ۹۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 08 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عنایت‌الله رحیمی در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مفاهیم بلند و با ارزش استوار شده و انقلاب برای اعتلای ارزش‌های انسانی و اسلامی بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی بیان کرد: چه ارزشی بالاتر از اینکه بتوانیم با ایجاد و تحکیم بنیان‌های اخلاق و نوع دوستی، مخلوقی که در اثر قصور یا تقصیر گرفتار شده را از بند برهانیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: احیای ارزش‌هایی همچون مروت و جوانمردی و دوستی قطعا برگرفته از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است که امروز و در مراسم ازادی این زندانیان نیز نمایانگر شده است.

او عنوان کرد: این از برکات جامعه اسلامی است که افرادی حاضرند از مال و آبروی خود هزینه کنند و موجب آزادی و رضایتمندی دیگران شوند که قطعا یک سودای سودمندی با خدای بزرگ است و اجر و پاداش آن نیز به دست ذات اقدس الهی خواهد بود.

استاندار فارس همچنین از دست اندرکاران زندان خواست با ارائه آموزش‌های مقدماتی پیش از آزادی زمینه ای فراهم کنند تا این افراد اشتباهات گذشته را تکرار نکنند.

رحیمی از تلاش‌های سازمان زندان‌ها برای بازسازی، احیا، نوسازی و بهسازی محیط زندان تقدیر کرد و افزود این اقدام اتفاقات مبارکی را در زندان رقم میزند و در حرکت افراد به سمت قانون‌گرایی و قانونمداری و رعایت هنجارهای اجتماعی اثر گذار خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار