رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن و آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 08 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:  حجت الاسلام محمد رضایی، دوشنبه در نشست خبری افزود: این آیین، روز بیست و دوم بهمن از ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای شهرداری شیراز برگزار و علاوه بر این برنامه رژه موتوری و خودرویی نیز با همکاری شهروندان شیرازی در مسیرهای مشخص شده، اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسیر اصلی در نظر گرفته شده برای رژه موتوری روز بیست و دوم بهمن ماه، میدان نمازی، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و میدان شهداست و موتورسواران می‌توانند از مسیرهای فرعی خیابان توحید، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه نمازی و خیابان پیروزی هم در این برنامه شرکت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: ویژه برنامه رژه خودرویی ساعت۱۰صبح از میدان الله شیراز شروع و به میدان ولیعصر (عج) ختم خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال همچنین راهپیمایی مجازی از طریق سایت fajr.ccoip.ir برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کنند.

برچسب ها: برگزاری ، 22 بهمن ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار