نماینده سپیدان گفت: با نگاه عمیق به چند سال گذشته متوجه خواهیم شد که وضع موجود و مشکلات ایجاد شده در کشور، محصول عدم اعتماد به ظرفیت‌های داخل به ویژه جوانان بوده و شروع این مشکلات اعتماد غلطی بود که در موضوع مذاکره با شیطان بزرگ صورت گرفت و نتیجه آن چیزی جز خسارت و عقب ماندگی نبود.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 08 February 2021
به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: باید در ابتدا عرض کنم که ما جوانان نسل دوم انقلاب نخواهیم گذاشت ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شود. ایستاده ایم تا دستاوردهای این انقلاب ارزشمند را حراست کنیم و به نسل های بعدی تحویل دهیم. پایداری خواهیم کرد در مقابل هجمه ها،  میلیاردها دلار هزینه و اتاق های فکری که تلاش همه جانبه ای را آغاز کرده اند و اسلام و انقلاب و ارزش های ما را نشانه رفته اند.
 
نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اول به خودم و همکارانم در مجلس شورای اسلامی و بعد به دولتمردان و سایر مسئولان گوشزد می نمایم به خود آییم، نگذاریم با جنگی نرم با استراتژی‌های ضد نظام به راحتی بر ذهن جوانانمان اثر بگذارند، به راحتی حجاب و و عفت زنان ما را برای رسیدن به اهداف خودشان وسیله قرار دهند.
 
وی تصریح کرد: امروز مردم ما بیدارند، ما ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم باید که در همه زمینه ها تصویری سالم و پاک از خود برجای بگذاریم، لازم است یادآور شوم رنج های روزمره مردمان را از نداشتن ابتدایی‌ترین امکانات زندگی از ایستادگی شان پای رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی از گرانی و تروم و بیکاری و از صبوری این مردم شهیدپرور، اما ما چه کرده ایم در مقابل این همه نجابت و ایستادگی؟ هیچ، دائما توپ را به زمین این و آن انداخته ایم و شانه از زیر بار مسئولیت خالی کرده ایم.
 
علیزاده خاطرنشان کرد: در این چند سال دشمن تمام همت خود را، فشار بر مردم و مایوس کردن آنها قرار داده است به امید اینکه مردم چهل سالگی انقلاب خود را نبینند، اما غافل از اینکه مردم ما همیشه پای انقلاب و باورهای خود ایستاده و تلاش کرده‌اند که این خواب پریشان دشمنان هیچ موقع تعبیر نشود.
 
علیزاده افزود: توصیه می‌کنم دولت محترم در مدت زمان باقی مانده از عمر خود دیپلماسی مقاومت را سرلوحه مذاکرات خود قرار دهد، امروز همه ملت ایران می دانند تلاش های دولت برای حل مشکلات مردم به هیچ وجه کافی نبوده و تاکید می کنم دولت عزم خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کنار مجلس یازدهم بکار گیرد، همچنین بورس بحث مهم این روزها است.
برچسب ها: دلار ، غرب ، بورس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار