عضو شورای شهر مشهد:
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جایگاه ایثارگران در مدیریت شهری مشهد صفر است و باید به این مسئله توجه شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 13 September 2015
محمدحسین جهانبخش در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با امام جمعه در محل دفتر امام جمعه مشهد، با انتقاد از عدم توجه کافی به ایثارگران مشهدی اظهار کرد: جایگاه ایثارگران در مدیریت شهری مشهد صفر است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در مشهد مدیریت برای ایثارگران نداریم در حالیکه ایثارگران در تهران اداره‌کل دارند.

وی با تأکید بر اینکه ایثارگران ولی‌ نعمتان ما هستند، خاطرنشان کرد: اگر امروز به این افراد توجه نشود معلوم نیست چند سال آینده چه اتفاقات ناگواری می‌افتد.

عبدالکریم جوادی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در این دیدار به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است به صورت بهینه در شهرداری استفاده نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: متأسفانه شهرداری از داشته‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی استفاده نمی‌کند.

علی‌اصغر لطفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار به تکوین اجرای قانون عفاف و حجاب و بحث مشهد 2017 تأکید کرد.

غلامحسین صاحبی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در مشهد سرانه مناسبی نیست، عنوان کرد: در برخی مناطق سه متر و در برخی مناطق 50 متر فضای سبز است که در این راستا باید در مسیر تغییر سرانه کار ‌کنیم.

جواد ستاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد در پایان به رسیدگی به مسئله کوه‌خواری تأکید کرد و یادآور شد: این مسئله دغدغه مقام معظم رهبری است اما زمانی که ایشان در این رابطه تذکر می‌دهند همه تنها به دنبال متهم می‌گردند و کسی برای رفع این معضل اقدام نمی‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار