فروردین تصریح کرد: مسئولیت سپردن به افرادی که هیچ توجهی نسبت به انقلاب ندارند، جفای به نظام و انقلاب و مردم است و باید افراد دلسوز، خدوم و انقلابی سکاندار امور شوند.
کد خبر: ۹۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 09 February 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه:محمد مهدی فروردین در جلسه طلاب و فضلای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند که در ساختمان مجمع طلاب فارس برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت یکی از گروه های تأثیرگذار در کشور بوده و پیروزی های انقلاب را مرهون زحمات روحانیت و مردم می دانیم و ان شاءالله به برکت خون شهدا، شاهد انسجام مجدد مردم در ادامه راه خواهیم بود.

وی ابراز داشت: افتخار می کنم نماینده شهرستان هایی هستم که از قابلیت های فراوانی برخوردار بوده و ظرفیت بالایی در آن وجود دارد که از جمله آن روحانیت منطقه است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند خاطرنشان ساخت: امروز برخی مسئولین از آرمان های امام راحل و شهدا غافل شده و غرق در مادیات شده اند که نتیجه آن مشکلات و معضلات موجود در کشور است.
دکتر فروردین تصریح کرد: در حال حاضر برخی مسئولان به جای معنویت درمانی، گفتاردرمانی را در پیش گرفته به جای کمک از خدای متعال، دست به کارهای دیگر می زنند.

وی ابراز داشت: امروز بزرگترین سرمایه ها در اختیار ماست و می توانیم با کنارگذاشتن غرورها، از ظرفیت های بالایی که وجود دارد، استفاده نماییم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند خاطرنشان ساخت: متأسفانه مردم ما باید برای رسیدن به یک مدیر، سه منشی او را گذرانده و پس از آن به معاون آن مدیر برسد که در نتیجه این جواب را بشنود: «برو فردا بیا».

فروردین تصریح کرد: مسئولیت سپردن به افرادی که هیچ توجهی نسبت به انقلاب ندارند، جفای به نظام و انقلاب و مردم است و باید افراد دلسوز، خدوم و انقلابی سکاندار امور شوند.

وی بیان داشت: وحدت، اتحاد و انسجام حول محور منویات رهبر معظم انقلاب، شعار بنده در انتخابات بوده و برنامه های خود را بر اساس این شعار به پیش خواهیم برد و در این راه خواهان کمک روحانیت معظم هستم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند اظهار داشت: امروز در بدترین شرایط موجود، توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده ایم؛ تحریم از یک طرف، کرونا از یک طرف و مشکلات اشتغال، اقتصاد و معیشت از طرف دیگر، کار و خدمت رسانی به مردم را سخت کرده است؛ اما معتقدیم با تمام این کمبودها می توانیم مشکلات را حل نماییم.

فروردین ابراز داشت: بنده در طول این مدت قریب به 60 میلیارد تومان دستگاه درمانی و پزشکی را وارد حوزه استحفاظی خود کرده ام و قریب به 200 میلیارد تومان برای بخش بهداشت و درمان، بودجه جذب شده است.

وی خاطرنشان ساخت: تنها راه توسعه حوزه انتخابیه ما، ایمنی و امنیت راه های ماست و متأسفانه بیشترین تلفات جانی را در این راه ها داریم و برای حل این مشکلات، وزیر راه، معاون وزیر راه و مدیرکل های مربوطه را به منطقه آورده ایم و در نطق پیش از دستور مجلس نیز تذکراتی داشته و روز گذشته نامه ای را برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرده ایم تا بتوانیم مشکل راه منطقه خود را حل نماییم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند تصریح کرد: تلفات جاده ای ما در منطقه از کرونا کمتر نبوده؛ اما متأسفانه از گذشته تاکنون به این مسئله پرداخته نشده است.

فروردین بیان داشت: امروز پتانسیل های زیادی همچون لیموترش، سیفی جات، مراکز گردشگری و ... در منطقه ما وجود دارد که از آنها استفاده نمی شود.

وی اظهار داشت: روحانیت می تواند برای حل مشکلات ورود کرده و فضا را برای انجام کارهای مثمرثمر از سوی مسئولان دلسوز فراهم آورد.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ابراز داشت: تنها راه نجات کشور، اتحاد و همدلی است و در عمل برای دفاع از حقوق مردم تلاش کنیم تا بتوانیم به ایده آل ایران اسلامی برسیم.

فروردین در پایان به سؤالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین علیپور، نماینده طلاب فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به ارائه گزارشی از فعالیت های تحصیلی، تدریسی و تبلیغی طلاب و فضلا ارائه کرد.

وی اظهار داشت: طلاب و فضلای این سه شهرستان پرچمداران کار تبلیغی، علمی، جهادی و فرهنگی بوده و بحمدالله اثرگذار هستند.

در این جلسه سه تن از طلاب و فضلا نیز به ارائه گزارشی از کمبودها، مشکلات و معضلات دینی و فرهنگی منطقه پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار