نماینده شیراز گفت: مسوولان نباید به دنبال این باشد که از سفره نظام وانقلاب به نفع خودشان استفاده کنند، نباید مسایل خطی و جناحی بر مسایل عمومی غلبه کند روحیه ایثار و در خط نظام وانقلاب بودن رمز اتحاد و انسجام گروه‌های سیاسی است حتی اگر خط فکری متفاوت داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 10 February 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب گفت: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تبعیت از ولی فقیه جهت تحکیم پایه های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه  همه تلاش کنیم.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس با بیان اینکه باید روحیه امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ و حراست آرمان های انقلاب حفظ شود، افزود: همه باید در کنار همدیگر تلاش کنیم روز به روز دستاوردهای نظام و انقلاب بیشتر و شعارهای انقلاب فراگیرتر شود و بتواند اثربخشی بیشتری در منطقه و دنیا داشته باشد.
 
 وی گفت: این هدف مهم جز در سایه پایبندی به شعارهای نظام، ساده زیستن، پرکاری و پرتلاشی مسوولان ، پایبندی به ارزش‌ها ، همراهی  و تبعیت از رهبری ، پاسداشت شعارها و باورهای مردم امکان پذیر است.
 
قادری با تاکید بر لزوم پرهیز از هر گونه اختلافات افکنی در کشور گفت: برای حفظ وحدت کشور باید به دیدگاه‌ها و باورهای همدیگر احترام بگذاریم و در سایه تنوع و تعدد سلایق و دیدگاه‌های سیاسی مسیر را گم نکنیم هر کس به سهم و جایگاه خودش به وظایف خود عمل کند و مسوولان سعی کنند خودشان را خادم و خدمتگزار مردم و انقلاب بدانند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ما نمایندگان خادم و خدمتگزار ملت ایران هستیم و باید به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم. مردم هم پاسدار و مراقب ارزش‌ها  انقلاب باشند و اگر نمایندگان از مسیر نظام و انقلاب خارج  شوند با امر به معروف و نهی از منکر به وظایف خودشان عمل کنند.
 
 
 

 

برچسب ها: انقلاب ، نظام ، مسئولان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار