رئیس جمهور گفت: من به مذاکرات افتخار می‌کنم، مذاکره چیز منفی نیست، مذاکره جزو لوازم یک دولت و حکمرانی مدرن دنیای امروز است و ارث پیامبر است. 
کد خبر: ۹۳۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 10 February 2021
به گزارش تابناک فارس: حسن روحانی با اشاره به آمارهای دولت تدبیر و امید، گفت: من به مردم می‌گویم هر کجا که همه با هم بودیم و در کنار هم تلاش کردیم خداوند هم پیروزی را نصیب ما ساخت.
 
او ادامه داد: من به مذاکرات افتخار می‌کنم، مذاکره چیز منفی نیست، مذاکره جزو لوازم یک دولت و حکمرانی مدرن دنیای امروز است و ارث پیامبر است. 
 
رئیس جمهور گفت: خصوصی سازی از افتخار دولت است. ما به همه شرکت‌های دولتی گفته‌ایم که دست از بنگاه داری بردارید و سهام خود را بفروشید. ما قبل از مذاکره در پی مبارزه با فساد بودیم . تنها در این دولت بود که موسسات غیر مجاز را منحل کرد.
 
روحانی تصریح کرد: دیروز در افتتاح معمول هفتگیم، پنجاهمین سد را در این دولت افتتاح کردیم. تا پایان این دولت ۲۰۱ سد مخزنی ملی فعال خواهد بود. آنهایی که می‌پرسند ما چرا به دولت رای دادیم و رای ما چه تاثیری بود؛ اساس کار انتخاب است هر کجا مردم انتخاب خوب داشتند ثمره آن را در سال‌های بعد دیدیند. اگر خوب انتخاب کنیم آینده خوب و اگر بد انتخاب کنیم آینده بد داریم. 
 
رئیس جمهور با طرح این پرسش که آنهایی که می‌پرسند دولت چه کرده است؟، گفت: دولت آب آشامیدنی را برای روستائیان ده برابر کرده است . دولت هر سال ۲.۵ هزار مگاوات به برق کشور افزوده است. ۸ هزار گلخانه با افتتاحات این هفته به ۱۵ هزار هکتار رسید. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار