فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف نزدیک به 270 کیلو انواع مواد مخدر در هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 11 February 2021

تابناک فارس به نقل از هورگان: به گفته سرهنگ سیدمحمد یوسفی، شنبه 18 بهمن‌ماه، مأموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: «مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‎ای زیر بار پیاز جاسازی شده بود کشف کنند.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز، همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۱۳ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان خبر داد.

یوسفی عنوان داشت: «‌در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، دوشنبه 20 بهمن‌ماه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز با همکاری ایستگاه بازرسی قطرویه و یگان تکاوری استان فارس، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل بار گندله مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.»

وی با بیان این که در بازرسی از این خودرو، ۱۰۳ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‎ای در داخل بار جاسازی شده بود کشف شد، افزود: «در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.»

سرهنگ یوسفی گفت: «17 بهمن‌ماه نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور قطرویه - نی‌ریز به یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند. آنها به خودرو دستور ایست دادند که توجه نکرد و بر سرعت خود افزود. در پی یک تعقیب و گریز، قاچاقچی خودرو را جا گذاشت و فرار کرد. در بازرسی از این خودرو، 30 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد و قاچاقچی فراری در دستور شناسایی است.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار داشت: «در همان روز و در بازرسی از یک کمباین در ایست و بازرسی قطرویه، 19 کیلو و 600 گرم تریاک که جاسازی شده بود، کشف و متهم آن دستگیر شد.»

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار