امام جمعه کامفیروز گفت: هدف برجام، رفع تمامی تحریم‌ها بود اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه چندین برابر قبل بر ما تحریم تحمیل کردند بر این اساس از این به بعد آن کشوری که حق شرط و شروط گذاشتن را برای سایرین دارد، ایران است زیرا به تمامی تعهدات برجامی خود وفا کرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و دعوت از همگان به طاعت خداوند، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد نقشه راه ایران در قبال برجام اظهار داشت: قریب به پنج سال است که ایران تنها عضوی است به مفاد برجام عمل می‌کند.

وی افزود: هدف برجام، رفع تمامی تحریم‌ها بود اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه چندین برابر قبل بر ما تحریم تحمیل کردند بر این اساس از این به بعد آن کشوری که حق شرط و شروط گذاشتن را برای سایرین دارد، ایران است زیرا به تمامی تعهدات برجامی خود وفا کرد.

تقی زاده ادامه داد: ایران دیگر به یاوه گویی‌ها و مهمل‌بافی‌های آمریکا و کشورهای غربی گوش نخواهد داد و به عنوان فصل الخطاب، برنامه خود را در قبال برجام شامل لغو تمامی تحریم‌ها، راستی آزمایی آن در میدان عمل نه روی کاغذ و برگشت ایران به تعهدات برجامی اعلام می‌کند.

امام جمعه کامفیروز همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه رجب گفت: امشب شب اول ماه رجب است، ماهی که عبادت کنندگان در آن، در قیامت به طور خاص «این الرجبیون» خطاب و مشمول رحمت ویژه الهی می‌شوند بنابراین بیاید همه باهم با ترک گناه کنیم و عبادت را مضاعف کنیم، قدر و منزلت این ماه را حفظ کرده تا از آن محروم نشویم.

وی بر قرائت قرآن، دعا و اعمال ماه رجب، روزه و استغفار تاکید کرد و افزود: با استغفار و توجه و توسل و توکل، درهای رحمت خدا به سمت بندگان باز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار