رحیمی افزود: اگر شهروندان مشاهده کنند با توجه به سلایق و دیدگاه‌هایشان نامزد مورد نظر آنان در صحنه انتخابات حضور دارد، از انگیزه بیشتری برای رای دادن و مشارکت برخوردار خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 13 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت‌الله رحیمی در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ افزود: برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری این انتخابات در استان فارس صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در اخذ رای مردم، سعی می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای تنظیم شود تا حافظ امنیت و سلامت مردم باشد.

 

حضور نامزدهای انتخابات با گرایش‌های مختلف بر مشارکت مردم می‌افزاید


نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: از هم اکنون نیز احزاب، گروه ها، انجمن‌ها و اشخاص، فعالیت‌های خود را برای انتخابات آغاز کرده‌اند که امیدواریم به سمت و سویی حرکت کند که همه سلیقه‌ها، نامزدهای خود را در مرحله انتخاب ببینند و در معرض رای دادن باشند.
رحیمی افزود: اگر شهروندان مشاهده کنند با توجه به سلایق و دیدگاه‌هایشان نامزد مورد نظر آنان در صحنه انتخابات حضور دارد، از انگیزه بیشتری برای رای دادن و مشارکت برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: به عنوان یک تکلیف قانونی، شرعی و ملی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات حداکثری، قانونمند و سالم بکار خواهیم گرفت.

 

تجربه تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا مثبت بوده است


استاندار فارس در ادامه در ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی گفت: مردم باید عملکرد شوراهای اسلامی را ارزیابی کنند، ما تلاش کردیم از فعالیت شوراهای اسلامی حمایت کنیم.
رحیمی با بیان اینکه فعالیت شورایی را یک فعالیت مبارک و متاثر از آموزه‌های دینی و فرهنگی خود می‌دانیم، افزود: در ارزیابی یا قیاسی که از شوراهای اسلامی در ارتباط با دیگر نهادهای تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد باید بپذیریم شوراها طول عمر کمی دارند و در دوران نوجوانی قرار دارند و تا به میانسالی برسند و یک تجربه انباشته‌ای را داشته باشند و بهتر عمل کنند، فاصله داریم.
وی ادامه داد: شوراهای اسلامی در تجربه چند ساله فعالیت مثبت عملکرد کردند، البته با نقاط ضعفی نیز در زمینه انتخاب کردن، انتخاب شدن، تصمیم‌گیری و فعالیت‌ها مواجه هستند.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: نیازمند یک فرهنگ و آموزش همگانی در زمینه اینکه چه کسانی انتخاب شوند و اینکه برابر قانون چگونه آن کسی که انتخاب می‌شود فعالیت کند، هستیم.
رحیمی افزود: این چارچوب با گذشت زمان کامل‌تر می‌شود و تکامل پیدا می‌کند و امید داریم در آینده فعالیت‌های مطلوب و انسان‌های شایسته‌تری در این گردونه قرار گیرند و بتوانند به مردم شریف استان و کشور خدمات رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار