کد خبر: ۹۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 13 February 2021

در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.
شاگردان نادر دست نشان در تیم رایکا‌ در حالی در مقابل تیم مس کرمان قرار می‌گیرند که با ایجاد اتحاد و یکپارچگی در بین هواداران و کادر فنی تیم رایکا همه هم قسم شدند تا بهترین نتایج را کسب کنند و هرناممکنی را ممکن سازند و با حمایت‌های خالصانه هواداران واقعی خود با روحیه‌تر از همیشه به مصاف تیم مس کرمان بروند.
در آن سوی میدان نیز تیم مس کرمان که سال گذشته در یک قدمی صعود به لیگ برتر ناکام ماند امسال با حفظ نفرات سال گذشته خود و جذب بازیکنان با کیفیت جزو مدعیان صعود به حساب می‌آید.
تیم مس کرمان پس از ورود رضا مهاجری با خرید چند بازیکن با کیفیت و گران قیمت در صدد این است تا امسال حداقل به لیگ برتر صعود کند و حالا این هفته با توجه به پیروزی در بازی قبلی خود مقابل تیم ملوان انزلی با انگیزه‌های فراوان به مازندران سفر کرده است.
تیم رایکا بابل با کسب ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست ۱۶ امتیازی است و در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم مس کرمان با ۷ پیروزی ۳ تساوی و ۳شکست با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار