سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه صبر هواداران تیم کم شده است، اعلام کرد: هواداران حق دارند نگران باشند اما قول می‌دهیم با تلاش بیشتر در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 13 February 2021

تابماک فارس به نقل از ایرنا: داریوش هرمزی شنبه در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی اهواز به ایرنا گفت: تیم استقلال را از دسته دوم به لیگ آزادگان آوردم و شناخت خوبی از حریف دارم هر چند ضعف هایش را بر طرف کرده است.

وی اضافه کرد: تیم استقلال ملاثانی اهواز کمترین تغییر در ترکیب خود داشته برای همین هم این تیم پویا تر شده و بر خلاف آنها در تیم قشقایی تغییرات زیادی روی داده است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به هماهنگی برسد هر چند در نیم فصل برخی از پست ها را باید تقویت کنیم.

هرمزی ادامه داد: ما در بازی های گذشته فرصت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم که با بی تجربگی از دست می رود و بر روی یک موقعیت دروازه ما در برابر حریفان باز می شود و همین امر موجب شده است نتایج خوبی نگیریم.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی اهواز از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان،یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این هفته از ساعت ۱۴ شنبه بیست و پنجم بهمن ماه در سیرجان به مصاف تیم گل گُهر این شهر خواهد رفت.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۳ بازی، تیم هوادار تهران با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم است و بادران تهران هم با ۲۲ امتیاز در مکان سوم ایستاده است .

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۱ امتیاز در رده چهارم است، تیم استقلال ملاثانی اهوابا ۱۸ امتیاز جایگاه هشتم را دارد و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۱۱ امتیاز هفدهم است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با ۱۱ امتیاز و نود ارومیه با ۱۰ امتیاز در منطقه سقوط هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار