معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به تشریح برنامه های حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) پرداخت.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 13 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت‌الاسلام احمد سلامی  در خصوص آغاز ماه رجب اظهار کرد: به‌ مناسبت این ایام فرخنده ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی در این حرم مطهر تدارک دیده شده است.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر(ع) اضافه کرد: در ادامه برگزاری جسن هایی به مناسبت امام باقر(ع)، جشن و سرور امروز هم با اجرای مولودی‌خوانی بعد از نمازهای یومیه و همچنین نقاره‌زنی و برپایی سفره صلوات ادامه می‌یابند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد:: در این ماه مبارک مناسبت‌های مذهبی بزرگ و فرخنده‌ای نظیر سالروز ولادت مولای متقیان، حیدر کرار، امیرالمؤمنین علی(ع)؛ ایام‌البیض و روزهای اعتکاف، سالروز بعثت نبوت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را در پیش‌رو داریم که به‌مناسبت هر کدام از این مناسبت‌های ویژه‌برنامه‌های متعددی را در این حرم مطهر اجرا خواهیم کرد و در آینده این ویژه‌برنامه‌ها اعلام خواهند شد.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی در ماه رجب خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات کتابخوانی اینترنتی، مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی محافل قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌هایی هستند که به‌ مناسبت‌های مختلف این ماه فرخنده و مبارک در این حرم مطهر اجرا خواهیم کرد.

 

برچسب ها: برنامه ، شاهچراغ ، ماه رجب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار