نماینده سپیدان گفت: لازم است یادآوررنج‌های روزمره مردمان، نداشتن ابتدایی‌ترین امکانات زندگی شوم و ایستادگی شأن پای رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی شوم و از گرانی، تورم، بیکاری و صبوری مردم شهیدپروری بگویم که ما در مقابلشان کاری که نکردیم هیچ! بلکه دائماً توپ را به زمین این و آن انداخته ایم و شانه از زیر بار مسئولیت خالی کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 14 February 2021
به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده گفت: ما جوانان نسل دوم انقلاب نخواهیم گذاشت ضد ارزش‌ها به ارزش تبدیل شود، ایستاده ایم تا دستاوردهای این انقلاب ارزشمند را حراست کنیم و به نسل‌های بعدی تحویل دهیم، در مقابل هجمه‌ها و میلیاردها دلار هزینه و اتاق‌های فکری که ارزش‌ها، انقلاب و اسلام ما را نشانه رفته‌اند ایستادگی می‌کنیم.
 
او افزود: ابتدا به خود و همکارانم در مجلس و سپس به دولتمردان و دیگر مسئولان گوشزد می‌کنم. به خود آییم و نگذاریم با جنگی نرم و با استراتژی‌های ضد نظام به راحتی بر ذهن جوانان تأثیر بگذارند و عفاف و حجاب زنان ما را برای رسیدن به اهداف خودشان وسیله قرار دهند، امروز مردم ما بیدار هستند، ما ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید در همه زمینه‌ها تصویری سالم و پاک از خود بر جای بگذاریم.
 
او ادامه داد: امروز همه ملت ایران می‌دانند تلاش‌های دولت برای حل مشکلات مردم به هیچ وجه کافی نبوده و تاکید می‌کنم دولت عزم خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کنار مجلس یازدهم بکار گیرد.
 
علیزاده در پایان اظهار کرد: این روزها مردم با دعوت شخص رئیس جمهور که گفتند همه چیز را به بورس بسپارید از ورود به بازار سرمایه متضرر شده‌اند و رئیس جمهور نیز سپس این میزبانی را رها کردند و ضلع اصلی این بازار را که مردم بودند فراموش کردند، این موضوع به هیچ وجه قابل بخشش نیست لذا انتظار می‌رود دولت عزم خود را به کار گرفته و خسارت‌های ایجاد شده برای مردم را جبران کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار