نماینده شیراز شناخت از جریان‌ها را مهم‌تر از شناخت شخصیت‌ها دانست و افزود: در عرصه انتخابات شخصیت‌ها را ملاک قرار دادن صحیح نیست بلکه شناخت جبهه حق و باطل مهم است تا بتوان به تصمیم صحیح رسید.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 14 February 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در تمدن‌سازی اظهار داشت: این رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه جدی داشت.
 
او افزود: کادرسازی 50 ساله دوم انقلاب اسلامی اصل و اساس گام دوم است که نیازمند یک نگاه جامع، فراگیر، علمی و هوشمندانه است و به نوعی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در دل کادرسازی نهفته شده است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امت واحده از معبر تمدن‌سازی می‌گذرد، تصریح کرد: جامعه‌پردازی یعنی خودسازی و لازمه خودسازی نیز پیشرو بودن است.
 
عزیزی گفت: جوانی که می‌خواهد اندیشه‌های بلند انقلاب را دنبال کند اول باید پیشرو باشد چرا که اگر تحولات را خوب رصد نکند، هرگز جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی رخ نخواهد داد.
 
وی با تاکید بر نگاه جامع به مسائل کشور به ویژه انتخابات، افزود: امروز مطالبه‌گری یکی از ویژگی‌های جوانی است که می‌خواهد در عرصه انقلاب نقش آفرین باشد و تا زمانی که روحیه مطالبه‌گری در بین جوانان حاکم نشود، نمی‌توان به دولتی کارآمد، شایسته و با شاخصه نگاه معرفتی انقلاب رسید.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروز ما به دلیل غروب روحیه مطالبه‌گری است، افزود: البته این را هم باید مد نظر داشت که مطالبه‌گری همراه با اخلاق، منطق و هوشمندی نتیجه خواهد داد.
 
عزیزی همچنین دوراندیشی را از جمله مسائل مهمی دانست که باید در انتخابات مد نظر داشت و افزود: اگر مطالبه‌گری با دوراندیشی و دوراندیشی با مکتبی بودن و تلاش مبتنی بر ارزش‌ها ممزوج شود، اتفاقات بزرگی را شاهد خواهیم بود.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس لازمه حضور مقتدرانه در انتخابات و عرصه‌های مختلف را بصیرت و آگاهی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات ما به دلیل عدم بصیرت و آگاهی، جریان‌شناس نبودن، دشمن شناس نبودن و حق و باطل را تشخیص ندادن است.
 
عزیزی با بیان اینکه نمی‌توان پرچمدار بود اما دشمن شناس نبود، تاکید کرد: سلطه‌ناپذیری، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی معیارهای جدی برای انتخاب صحیح و حرکت رو به رشد و هوشمندانه است و در این راستا قبل از اینکه به آرایش انتخابات توجه کنیم باید به مبانی انتخابات بپردازیم.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صف بندی‌های انتخاباتی در مقطعی کاملا هویداست و اینجاست که دانشجویان به عنوان قشر بیدار جامعه باید به عنوان یک پرچمدار عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار