محمد پرویزی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی ۱۲۴ سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است تصریح کرد : سامانه ۱۲۴، به عنوان مجموعه‌ای منسجم برای دریافت لحظه‌ای و یکپارچه شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردمی است و موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با این سامانه است.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 15 February 2021

تابناک فارس به نقل از سلام مرودشت:محمد پرویزی سرپرست اداره صمت اظهار کرد: به منظور نظارت بیشتر بر وضعیت بازار، سامانه ویژه رسیدگی به شکایات مردمی به صورت شبانه روزی پاسخگو به شکایات شهروندان و خواسته های آنان برای طرح شکایات مربوطه می باشد و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی ، آن را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

محمد پرویزی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی ۱۲۴ سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است تصریح کرد : سامانه ۱۲۴، به عنوان مجموعه‌ای منسجم برای دریافت لحظه‌ای و یکپارچه شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردمی است و موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با این سامانه است.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان مرودشت بیان داشت: همراهی شهروندان در گزارش تخلفات اصناف از مهم ترین عواملی است که می تواند بازرسان اداره صمت را در راستای نظارت مستمر و تحقق عدالت در این حوزه کمک نمایند و به طور قطع نظارت مردم بر بازار اثر گذار خواهد بود و هیچ ناظری بهتر از خود مردم برای نظارت بر اصناف نیست و گزارشات احتمالی از تخلفات اصناف موجب برخورد جدی و قانونی با متخلفان در این حوزه می شود.

پرویزی گفت : شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مشهود و یا اجحاف در حق مصرف‌کننده از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، تقلب، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت روی کالا، عدم صدور صورت‌حساب، نگهداری و فروش کالای قاچاق ، احتکار ، عرضه و توزیع خارج از شبکه، عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت و گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد./روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرودشت

برچسب ها: اداره صمت ، سامانه 124
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار