انتشار کلیپی در فضای مجازی از کسی که با چاقویی در دست بالای سر مقتول در یکی از محلات شیراز نشسته و منتظر آمدن پلیس است تا دستگیر شود بازتاب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 15 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این کلیپ ۴۱ ثانیه‌ای، جوانی با چاقوی آغشته به خون در دست بالای سر فردی میانسال که غرق در خون روی زمین افتاده، نشسته است و خطاب به مردم اعلام می کند که با پلیس تماس بگیرند تا برای دستگیری او اقدام کنند.

برخی از کاربران از انتشار این فیلم در فضای مجازی ابراز انزجار و برخی دیگر آن را ساختگی و ناباورانه توصیف کردند.

رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ ماموران پلیس شیراز از طریق تماس تلفنی شهروندان از وقوع یک قتل در خیابان تختی واقع در مرکز شهر شیراز مطلع شدند.

سرهنگ حمید افرامن افزود: ماموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و مشاهده کردند که جوانی ۱۸ ساله اقدام به قتل پیرمردی ۶۲ ساله کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به قتل که در صحنه جرم حاضر بوده دستگیر شد و اکنون در زندان به سر می برد گفت: جسد مقتول نیز برای تکمیل تحقیقات تحویل پزشکی قانونی شیراز شده است.

افرامن بیان کرد: در پی بررسی ها مشخص شد که این متهم به قتل ۱۸ ساله به اختلالات روانی مبتلا است و همچنین سابقه بستری در مراکز درمانی را به این دلیل دارد.

وی ادامه داد: عامل قتل دچار اختلالات روحی و روانی است و هیچ ارتباطی تاکنون بین وی و مقتول مشاهده نشده و به نظر دلیل ارتکاب این جنایت نیز بیماری روانی قاتل است.

رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس گفت: فرد یا افرادی ناشناس اقدام به تهیه کلیپی از این ماجرا کرده اند که یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد.

برچسب ها: قتل ، قاتل ، مقتول ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار