احد فتوحی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی میمند با بیان اینکه تاکنون ۳۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد، این شهرک در حال تبدیل به یکی از مهمترین قطب تولید وتکمیل زنجیره فراوری گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 16 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: احد فتوحی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی میمند با بیان اینکه تاکنون ۳۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد، این شهرک در حال تبدیل به یکی از مهمترین قطب تولید وتکمیل زنجیره فراوری گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی فراهم شده است.

او با بیان اینکه شهرک صنعتی میمند دارای زیرساخت‌های آب، گاز و برق بوده و آسفالت در بخشی از آن انجام شده است، افزود: اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی میمند در برنامه عملیاتی این شرکت قراردارد.

فتوحی ادامه داد: اختصاص این مشوق‌ها زمینه مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری و تحقق رونق تولید در این شهرک صنعتی فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۸ واحد صنعتی در این شهرک با اشتغال ۸۸ نفر در مرحله بهره برداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار