عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درر حوزه اعداد و ارقام بودجه تغییر خاصی در لایحه اصلاحی دولت صورت نگرفته است گفت: ما در تلاش هستیم لایحه مذکور را مصوب کنیم تا بودجه به یک دوازدهم نرسد.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 16 February 2021

تابناک فارس به نقل از آنا: جعفر قادری  با اشاره به تقدیم لایحه اصلاحی بودجه ١۴٠٠ کل کشور به مجلس، گفت: لایحه اصلاحی دولت با یک سری تغییرات جزیی که انتظارات مجلس را برآورده نکرده دوباره ارجاع شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز مبالغ خارج از سقف بودجه در لایحه اصلاحی دولت دیده می‌شود، افزود: برخی از مبالغ خارج از سقف بودجه در لایحه جدید بودجه بیشتر هم شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات برخی از گروه‌ها، پرسنل زندان، کارکنان مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و غیره در لایحه جدید دولت پاسخ داده نشده است، تصریح کرد: در بحث ارز تا حدودی انعطاف در لایحه جدید بودجه رخ داده و دولت معتقد است طی ۶ ماهه اول ارز ترجیحی برقرار بوده و پس از آن و به مرور ارز ترجیحی حذف خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد با همه اشکالات و ایرادات وارده باید به کلیات لایحه رای مثبت بدهیم تا بتوانیم تا پایان سال بودجه ١۴٠٠ را مصوب کنیم، گفت: تمام تلاش ما در راستای تصویب کلیات لایحه بودجه این است تا عملا کشور را از حالت سردرگمی خارج کنیم.

قادری در پاسخ به این سوال که آیا در لایحه جدید دولت در بحث وابستگی به نفت آیا کاهی صورت گرفته یا خیر، افزود: خبر کاهش وابستگی رخ نداده و فقط رقم برداشت از منابع صندوق توسعه ملی آن هم با توجه به عدم مجوز مقام معظم رهبری از ٧۵ هزار میلیارد تومان به ٣۵ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه اعداد و ارقام بودجه تغییر خاصی در لایحه اصلاحی دولت صورت نگرفته است گفت: ما در تلاش هستیم لایحه مذکور را مصوب کنیم تا بودجه به یک دوازدهم نرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار