مرد فریبکار در نقش پزشک در شیراز به سراغ معتادان می رفت و دست به اخاذی و کلاهبرداری می زد.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 16 February 2021

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "سیدابوالفضل مسعودی" فرمانده انتظامی "آباده"گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "آباده" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با معرفی خود به عنوان دکتر، بدون داشتن هیچگونه تخصص و یا مجوزی در سطح شهرستان، اعتماد معتادان را جلب کرده و سپس با اخاذی و دریافت مبالغ زیاد، به ظاهر اقدام به درمان آنان می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به تهدید جدی علیه بهداشت شهروندان، معتادین و همچنین دخالت متهم در امورات پزشکی، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دکتر قلابی شدند.

فرمانده انتظامی "آباده" با بیان اینکه متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی یک میلیارد ریالی از 15 نفر شهروند معتاد اقرار کرد، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی، یک هزار و 500 بسته انواع قرص‌های روان گردان، کدئین و مرفین دار، 2 دستگاه فشار خون، انواع تجهیزات حجامت و تزریقات، سوزن و نخ‌های مخصوص جراحی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش داروهای کشف شده برابر نظر کارشناسان، 100 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

برچسب ها: پزشک ، قلابی ، آباده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار