نماینده جهرم گفت: در برخی از روستاهای حوزه انتخابیه بنده روستاییان هنوز آب شرب سالم ندارند و انتظارمان از مسئولین، رسیدگی هرچه سریع تر به این حوزه است البته برخی از طرح ها با برخورداری از کمک صندوق توسعه ملی شروع شده ولی بنا به دلایل متعددی نیمه‌کاره رها شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 16 February 2021
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی کوچی با بیان اینکه تامین آب شرب سالم برای همه مردم وظیفه نظام حاکمیتی است، افزود: هنوز داریم روستاهایی که آب شرب مناسب ندارند. یکی از موضوعاتی که شرکت آب و فاضلاب کشور باید آن را به طور جدی پیگیری کند؛ تامین آب شرب سالم برای روستاییان است.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات  حوزه انتخابیه بنده موضوع فرودگاه جهرم است. با توجه به افزایش تعداد مسافران، بایستی تعداد پروازها افزایش پیدا کند و این موضوع جزو مطالبات ماست که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی آن را پیگیری کند.
 
رضایی کوچی تاکید کرد: متاسفانه نامناسب بودن وضعیت جاده‌ها به ویژه در محور اصلی لار به سمت جهرم و بندرعباس سبب شده تا  همیشه شاهد تصادفات بدی در این مسیر باشیم که این ۳ موضوع جزو مطالبات اصلی مردم جهرم است.
برچسب ها: کوچی ، آب شرب ، فاضلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار