ارجمند گفت: با شناسایی ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدا تا کنون به ۱۲ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 17 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند» با اشاره به افزایش تعداد بیماران شناسایی شده کرونایی در روز گذشته، گفت: شهرستان جهرم تا روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه شاهد شناسایی ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا بود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آخرین وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم از حیث بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان ترخیص شده اما ۲ بیمار جدید در بخش کرونا جایگزین آنها شدند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونا بيمارستان پيمانيه را ۱۷ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۵ بیمار در بخش های عمومی و ۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی به آخرین آمارهای کرونا در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: روزانه شاهد ابتلای تعداد زیاد مبتلایان به این بیماری هستیم که نگرانی زیادی را برای ما رقم زده و این در حالی است که با شناسایی بیماران جدید کرونایی در جهرم، شمار مبتلایان تا کنون به ۱۲ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا از سه مرکز در شهرستان جهرم و یک مرکز در خفر اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون ۲۹ هزار و ۶۱۵ نمونه در این مراکز از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است.

 

به گفته ارجمند در مجموع تا کنون تعداد ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد که تعداد آنها ۱۳۸ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود در منزل هستند.

 

ارجمند در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه در روزهای گذشته شاهد فوت بیماران بر اثر ابتلا به کرونا نبوده ایم، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۱۸۰ نفر بوده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار