به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسدود شدن مسیرهای ورودی به شیراز با هدف پیشگیری از موج جدید کرونا، فرمانداری شیراز این مطلب را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 17 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای شهرستان شیراز خبر منتشر شده به نقل از فرماندار این شهرستان در فضای مجازی تحت عنوان "مسیرهای ورودی به شیراز مسدود شد" را تکذیب کرد.

به نقل از فرمانداری شیراز، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای شیراز، ضمن تاکید بر لزوم پایبندی شهروندان به اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا، خواستار مشارکتی مسئولانه از سوی همه مردم شده است.

این کمیته تاکید کرده است که بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ورود خودروهای با پلاک غیربومی، از مناطق قرمز به سایر مناطق ممنوع شده لذا ورود چنین وسایل نقلیه‌ای به شهرستان شیراز هم ممنوعیت دارد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز خاطرنشان کرده است که مالکان خودروهای متخلفی که منع تردد از مناطق قرمز به سایر نقاط را رعایت نکنند، مشمول اعمال جرائم مشخص شده قانونی خواهند شد.

این کمیته تاکید دارد که شهروندان اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را تنها از طریق رسانه‌های رسمی یا سایت دستگاه‌های مختلف نظیر فرمانداری شهرستان شیراز، پیگیری کرده و از نشر مطالب بدون منبع منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، امتناع ورزند.

برچسب ها: شیراز ، مسیر ورودی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار