کد خبر: ۹۴۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 17 February 2021

استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات استان گفت: مقابله با کرونا و رفع مشکلات آب‌های سطحی و فاضلاب در اولویت کاری بنده هستند که با تقسیم و توزیع عادلانه امکانات پیگیری می‌شوند.

 قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست شورای برتامه ریزی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دزفول افزود: مسئله کرونا به دلیل رواج نوع انگلیسی در خوزستان نگران کننده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد شهرستان دزفول ادامه داد: این شهرستان مسوولان بلندمرتبه ای در کشور دارد که باید از ظرفیت‌ آنها برای رفع مشکلات استفاده کرد.
استاندار خوزستان با اشاره به احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان گفت: با وجود اقدامات انجام شده هنوز ۲۶۰ هزار هکتار آن اجرا نشده است.

وی توازن و تقسیم عادلانه امکانات را از اولویت‌های کاری خود دانست و افزود: در اختصاص اعتبارات و توسعه زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی، باید متناسب با نیازها و کمبودها اقدام شود.
سلیمانی دشتکی به مشکلات شهرستان دزفول نیز اشاره و بیان کرد: طبق اظهارات صورت گرفته تخصیص اعتبارات دزفول کم بوده که باید پروژه ها و درصد اجرای آنها اعلام شود تا برای تامین اعتبار آنها از طریق استان و کشور اقدام کرد.
وی افزود: مردم دزفول مطالبه گر هستند که این مطالبه گری باید تداوم یابد و مسوولان نیز پیگیر باشند.
استاندار خوزستان همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام دزفول به شهدای گرانقدر دفاع مقدس این شهرستان ادای احترام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار