رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 18 February 2021
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا عزیزی" در این باره گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران کلیه محور‌های استان، لغزنده و در گردنه‌ها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است بنابراین رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.
 
 وی با تاکید بر اینکه کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌های استان به ویژه گردنه‌ها به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودرو‌ها در این شرایط از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.
 
 "سرهنگ عزیزی" تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.
 
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.
 
 سرهنگ عزیزی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان بیان داشت: متاسفانه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان بین یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و کامیون خاور به وقوع پیوست که راننده خودرو سواری فوت و سه نفر از سرنشینان آن نیز زخمی شدند.
 
 این مقام انتظامی در خاتمه بیان داشت: علت این تصادف عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده سواری ال ۹۰ در حین چرخش از سوی کارشناسان پلیس راه استان تشخیص داده شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار