پیکر پاک شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت پس از تشییع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در گلزار شهدای شیراز آرام گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 18 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نماز را بر پیکر این سرباز شهید گمنام امام زمان (عج) اقامه کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در حاشیه این آیین ضمن دلجویی از خانواده شهید، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت و بر پاسداشت و ادامه راه شهدا تاکید کرد.
پیکر پاک این شهید مدافع امنیت همچنین در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) طواف داده شد و سپس در گلزار شهدای شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به خاک سپرده شد.

شهید جعفری به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.
در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر این شهید روز چهارشنبه همراه با دیگر سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید مهدی جهانتیغ در زاهدان تشییع شد و برای خاکسپاری به شیراز منتقل شد.
آیین وداع با پیکر پاک این شامگاه چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ابالفضل (ع) بلوار نصر شیراز برگزار شد.
پیش از این، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می‌فرستیم و با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار