مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام جان باختن ۵ هم استانی دیگر در اثر کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را سه هزار و ۲۱۰ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 18 February 2021
به گزارش تابناک فارس:‌ سید روح اله حسینی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۶۲۳ هزار و ۳۵۲ مورد تست تشخیصی به روش مولکولی در آزمایشگاه های استان انجام شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۱۷۲ هزار و ۷۸۲ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است؛ همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون، ۲۸ هزار و ۲۵۱ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد دو هزار و ۴۳۱ بیمار مثبت نیز به این روش شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۱۷۵ هزار و ۲۱۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: هم اکنون ۵۴۸  بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علایم کروناویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
 
او همچنین از بهبودی ۱۶۷ هزار و ۵۷۳ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، شیوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار