نماینده شیراز بیان کرد: برخی از خودروسازان داخلی به علت کیفیت پایین که در تولیدات خود دارند باعث شده‌اند تا میزان یتیم شدن افراد در جامعه افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 18 February 2021
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک فطرت اضافه کرد: تصادفات داخلی نقش مؤثری در افزایش مرگ و میر افراد داشتند و خودروسازها در راستای ایجاد امنیت برای رانندگان باید کیفیت خودروهای خود را افزایش دهند.
 
او تاکید کرد: باید در برنامه ریزی های کلان به جای حمایت از خودروسازها با مطالبه گری از این دو کارخانه بزرگ صنعتی میزان کیفیت تولیدات خودروهای داخلی را افزایش داد.
 
نماینده مردم شیراز معتقد است: یکی دیگر از علت‌ها جاده‌های برون شهری ما هستند که به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم سیستم ایمنی را جایگزین حمل و نقل جاده‌ای کنیم؛ ۵۰ درصد ایتام و معلولین ما حاصل همین تصادفات هستند.
 
او معتقد است: افزایش ایمنی در جاده‌های برون شهری موجب خواهد شد تا میزان تصادفات جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته باشد از این رو باید در راستای کاهش تصادفات توجه ویژه‌ای نیز به جاده‌های برون شهری در کنار برنامه ریزی برای جاده‌های درون شهری صورت بگیرد.
 
گفتنی است استان فارس بیشترین میزان تصادفات و مجروحان جاده‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است که این نشان‌دهنده وضعیت نا ایمن جاده‌های استان فارس است
برچسب ها: خودرو ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار